07 april 2009

Wehehehe

Mando diao - dance with somebody!
Lyssnade på den låten hela jävla vägen till skolan idag (dvs över 1,5h). Och JO, jag har hört den förut. Men inte insett hur jävla bra den är. Ojojoj.

Sitter i alla fall i skolan och väntar på att vård och omsorg ska börja. Ska kolla på en film om döden. Yiiha. Jag kommer typ få ångest. Jag hatar allt som har med döden att göra. Sen står det med i ett av våra mål att se någon dö. Jippi liksom. Btfw. Been there done that. En tant fick ju för sig att dö när jag praoade på Midgården. Poff liksom. Aja.

Jag och Frida håller på med våran study tour. Går askalas. Snart klar.

Stannar kvar och pluggar efter skolan tror jag. Har ju ganska mycket att ta igen. Plus att vi har en redovisning imorgon som jag inte ens börjat med. Döden. Hahaha. Komiskt.

Aja.. Tillbaka till verkligheten och study touren!

1 kommentar:

elin sa...

Jag behöver att du skriver minst 2 inlägg per dag